Bekir AvşarBiyoloji

BAŞARMAK İÇİN



BAŞARMAK İÇİN de “ya başaramazsam, ya kazanamazsam, ya olmazsa” korkularınızın nedenleri ve çözüm yolları üzerine görüşlerimi aktardım.

Beğendiyseniz BEĞEN butonuna basabilirsiniz. Video ile ilgili yorum yani görüşünüzü bırakırsanız çok mutlu oluruz.

Ücretsiz abone ol: https://www.youtube.com/channel/UC4zDV9fcCQOSby1psBmoDyw?sub_confirmation=1

► MOTİVASYON ve REHBERLİK: https://bit.ly/2JLZEZU

► DERECE İSTEYENLERE ÖNERİLER: https://bit.ly/2H1u2Sx

► BAŞARI HİKAYELERİ: https://bit.ly/2JNA3Qv

► TYT BİYOLOJİ KONU LİSTESİ: https://bit.ly/2EOAp5z

► YKS BİYOLOJİ KONU LİSTESİ: https://bit.ly/2EOckvu

► DENEME SINAVLARI: https://bit.ly/2HAYQ9I

► SORU ÇÖZÜMLERİ: https://bit.ly/2JJH3xz

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Sosyal Medya:
► Twitter: https://bit.ly/2vhMu3z
► Instagram: https://bit.ly/2EOsLYX
► Google+: https://bit.ly/2IY5giA
► Facebook: https://bit.ly/2EOrYqP

Website: https://www.bekiravsar.org/

MAIL: bekiravsar@gmail.com
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

TYT ve YKS ‘de gerektiği kadar biyoloji konu anlatımı videoları paylaşan ücretsiz ve kaliteli eğitim kanalı.

Ücretsiz abone ol: https://www.youtube.com/channel/UC4zDV9fcCQOSby1psBmoDyw?sub_confirmation=1

source

Etiketler

İlgili Videolar

34 Yorum

  1. Arkadaşlar evet tıp için çalışın ama olmazsa ölüm yok ucunda emin olun çok daha güzel tercihler olacak önünüzde ne bileyim 25 bin e girdim diye ağlamayın yani tercih döneminde karşınıza bir sürü fırsat çıkacak ne bileyim Boğaziçi Fizik olabilir Matematik olabilir Temel Bilimler üzerine okuyabilirsiniz. Ülkeyi tıp okuyanlar ya da doktorlar ayakta tutmuyor inanın dostlarım çoğunuz garanti iş için istiyorsunuz ama korkmadan sevdiği bölümü yazıp adam gibi okuyan insanlar asıl bu işin kaymağını yiyor. Yani size göre Sözelciler hiç para kazanmıyor Dilciler hiç para kazanmıyor o zaman. Emin olun doktorlardan çok çok daha az çalışıp 10 kat fazla maaş alan meslekler var neden mi ? Adam gibi okumuşlar da bölümlerini o yüzden.

  2. Hocam okur musunuz bilmiyorum ama umarım okur ve bana bir yol gösterirsiniz. Ben bu sene mezuna kaldım kendime düzen oturtturmaya çalışıyorum ve büyük ölçüde oturuyor düzenim bi de dershaneye gidiyorum. Ama annem beni çok yoruyor ve üzüyor. Ne yaparsam yapayım beğenmiyor motive edeceğim diye dayanmak zorundasın çok ağlayacaksın yorulacaksın ama olacak falan diyor ama bu beni motive etmiyor çünkü ben zorlukların farkındayım ama yaptığım ne olursa olsun severek yapmaya çalışıyorum annemi de kırmamak için ses çıkarmamaya çalışıyordum ama dayanamadım bugün dedim bak valla motive olmuyorum zorlukların farkındayım ama zaten dershanede eğitim koçum var onunla konuşuyoruz sen nolur karışma normal konularda konuşalım dedim bağırdı çağırdı geçen sene böyle dedin bak mezuna kaldın falan dedi hocam valla bahane olsun diye söylemiyorum ama geçen sene ocak ayında ben dedemi kaybettim ki dedem hep bizim yanımızdaydı yani neredeyse babamı gördüğüm kadar dedemi görüyordum etrafa yansıtmasam da tam ayt çalışma döneminde böyle bir olay yaşamam da beni çok etkiledi kaç gece yatakta ağlayarak uyudum sırf kimse görmesin diye gerçekten bu sene umutla başlayıp hayalim yolunda çalışırken böyle olması çok yıpratıyor beni sürekli laf atması her konuda gerçekten çok yoruyor. Ne olur bana bi yol gösterin rehberlik hocalarım bile annemle konuştu kızına zarar veriyorsun çok panik çok baskıyla demişler yine de kendi bildiğini yapıyor bana diyor sende sıkıntı mı var psikologa gidelim diye ne yapmam gerek nasıl davranmam gerek lütfen lütfen yol gösterin.

  3. Hocam bu umutsuz yorumlarımı sürekli bırakıyorum ama bunalıyorum, her denemede sürekli düşüyorum, artık kendimi masa başında tutamıyorum sürekli uyuyorum rüyamdayken yarı uyanık haldeyken bile soru çözüyorum öyle bir hal aldıki rüyamda çözdüğüm soruları gerçekte çözüyorum sanıyorum gerçekten kafayı yiyeceğim doktor olmak istiyorum, ama bu gidişle doktor değil akıl hastası olacağım

  4. Hocam ikinci donem acık liseye gecıcem evde ful ayt çalışıyorum ya olmazsa dıye çok düşünmüyorum çünkü inanıyorum olacak inşallah .şuan tyt denemesinden çıkıp bu kanala girdim mat cozmedım kafam ağrıyordu 80 soruda 70 işaretledım matım orya genelde 20 net ustu yapıyorum .tyt genel olarak 70 ustu net yapıyorum tyt fen konuları pek bitmedi .sizce ayt çalışmaya baslayım mı geometrım sıfır bu arada ama dış hekimliği istiyorum ne yapacağımı bilmiyorum

  5. Hocam anlattıklarınıza katılıyorum çok doğru konuşmuşsunuz bende 9.sınıf çok çalışmadım ve 80 gibi kötü bi ortalama yaptım ve yazın kendime gelip 9.sınıf tekrar ettim ve 10.sınıf öğrencisiyim şuanda faydalarını görüyorum şimdi sizlerdende yardım alarak çok çalışıyorum ve 90 ortalamaya sahibim ve 15 tatilde 10.sınıf tekrar edicem ve yaz tatilindede 9.sınıfı ve 10.sınıf gene tekrar edicem ilerideki hedefim mimarlık

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı
%d blogcu bunu beğendi: